שאלות ותשובות

  • קטגוריה:
  • הזמנות

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי: Visa, ישראכרט, American Express, MasterCard, או באמצעות PayPal. וכן באמצעות ארנקים דיגיטליים של אפל פיי וביט.

  • קטגוריה:
  • הזמנות

את קופון ההנחה מעדכנים בעמוד התשלום. נכנסים ל"עגלת קניות", בצד שמאל מעל סיכום ההזמנה מופיע השדה בו מזינים את קוד ההנחה.

  • קטגוריה:
  • הזמנות

ההזמנה באתר שלנו קלה וידידותית!

  • שלב 1 - בוחרים את המוצרים שאהבתם ומוסיפים אותם לסל הקניות.
  • שלב 2 - נכנסים ל"סל קניות": מוודאים שכל הפריטים שבחרנו מופיעים בסל (מומלץ לוודא גם כמות מכל מוצר) קופון הנחה - במידה ויש ברשותכם קוד יש להזין אותו בשדה "קוד קופון" לעדכון המחיר הסופי. בוחרים סוג משלוח. הזמנות מעל 200 ש"ח עם משלוח חינם עד הבית!.
  • שלב 3 מזינים את פרטי החיוב וכתובת למשלוח בוחרים אמצעי תשלום [כרטיס אשראי או PayPal]מאשרים את תנאי השימוש.
  • שלב 4 - בהתאם לאמצעי התשלום שבחרנו משלימים את ההזמנה באמצעות הזנת פרטי אשראי או PayPal ← מאשרים תשלום ← מקבלים מייל אישור הזמנה. 
  • קטגוריה:
  • הזמנות

ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, באמצעות שליח, דואר רשום, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד קבלה/אישור המזנה מהאתר. החלפה באמצעות שליח או דואר רשום בתוספת תשלום. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל info@ulali.co.il יש לציין מספר הזמנה ופירוט של מה תרצו לבצע למידע מלא על החלפות והחזרות היכנסו לקישור >> החלפות והחזרים

  • קטגוריה:
  • הזמנות

לא, ניתן לבצע הזמנה ללא כל הרשמה מוקדמת.

  • קטגוריה:
  • הזמנות

לאחר השלמת הרכישה באתר ישלח לדוא"ל שלכן מייל אישור עם מספר הזמנה וסיכום הרכישה. במידה ולא מצאתן, יש לבדוק בתיקיית קידום המכירות או תיקיית הספאם בחשבון המייל. 

  • קטגוריה:
  • הזמנות

לקריאת מדיניות ביטולים / החלפות / החזרות לחצו כאן.

  • קטגוריה:
  • הזמנות

הרכישה באתר שלנו מאובטחת ב-100%  ועומדת בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר [SSL], כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על ידי גורם שלישי.

  • קטגוריה:
  • משלוחים

 הזמנתכם תישלח בין 1-4 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. בגלל העומסים ייתכנו עיכובים גם מעבר לתקופת זמן זו. תודה על ההבנה והסבלנות בכל מקרה תקבלו עדכון שהזמנתכם מוכנה ונשלחה ועם ההזמנה תקבלו מספר מעקב משלוחים.

  • קטגוריה:
  • משלוחים

בוודאי, תיאום המשלוח מתבצע על ידי חברת המשלוחים טלפונית או בסמס.לאחר התיאום נשלחת הודעת סמס עם פרטי השליח שיגיע אליכם לצורך מעקב.השליחויות מתבצעות בין השעות 9-17 לכן אנו ממליצים לתאם את המשלוח למקום בו אתם נמצאים בשעות אלו.